2025 թվականի երրորդ եռամսյակում Հայաստանից այլ երկրներ բեռնափոխադրումների հայտերի քանակը տարեկան
կտրվածքով աճել է 30%-ով, իսկ նախորդ եռամսյակի համեմատ՝ 116%-ով։ Այս տվյալները ներկայացրել
է «ATI.SU բեռնափոխադրումների բորսան»։
Ներմուծման և արտահանման ուղղությամբ ավելացել է ավտոմեքենաներով
բեռնափոխադրումների հայտերի քանակը։ Գները նույնպես աճել են (տարեկան կտրվածքով
6%-ով, նախորդ եռամսյակի համեմատ՝ 15%-ով)։
Այլ երկրներից Հայաստան բեռնափոխադրումների հայտերի քանակը
ATI.SU բեռնափոխադրումների բորսայում տարեկան կտրվածքով աճել է 29%-ով, իսկ նախորդ
եռամսյակի համեմատ՝ 15%-ով։ Ներմուծման բեռնափոխադրումների սակագները մեկ տարվա ընթացքում
աճել են 22%-ով։
Հայտերի քանակով առաջատարը Ռուսաստանն է (+22% տարեկան կտրվածքով
և +17% երկրորդ եռամսյակի համեմատ)։ Միևնույն ժամանակ, աճի դինամիկայով առավել տպավորիչ
թվեր է ցուցադրում Բելառուսը (+133% նախորդ տարվա համեմատ)։
«Միջազգային բեռնափոխադրումների թեժ սեզոնը կշարունակվի մինչև դեկտեմբեր:
Բացի այդ, շուկայում որոշակի տրանսպորտային դեֆիցիտ է նկատվում, դա է պատճառը, որ ինչպես
միջազգային, այնպես էլ ներքին ուղղություններով բեռնափոխադրումների պատվերների թվի
աճ ենք տեսնում: Բեռների տերերը բոլոր հնարավորություններն օգտագործում են փոխադրողներ
գտնելու համար, այդ թվում՝ թվային ծառայություններ», – մեկնաբանում է Հայաստանում
«ATI.SU բեռնափոխադրումների բորսայի» ներկայացուցչության տնօրեն Սերգեյ Մկրտչյանը:
Արտահանման բեռնափոխադրումները որոշակի անկումից հետո երրորդ եռամսյակում
վերադարձել են աճի: Լավ առաջընթաց է նկատվում նաև ռուսական (+29% տարեկան) և բելառուսական
(+57%) ուղղություններում:
Ներքին բեռնափոխադրումների պահանջարկի մեջ դրական միտում կա, սակայն
դա, ամենայն հավանականությամբ, պայմանավորված է թվային լոգիստիկ ծառայությունների նկատմամբ
աճող հետաքրքրությամբ ընդհանուր առմամբ և մասնավորապես «ATI.SU բեռնափոխադրումների
բորսայի»։ Պաշտոնական վիճակագրությունը շուկայի լճացում է արտացոլում. Հայաստանում
ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումների ծավալը 2025 թվականի 8 ամիսների ընթացքում մնացել
է անփոփոխ (- 0.2%)։