ԵՄ-Հայաստան համաձայնագիրը ենթադրում է, որ ՏԻՄ-երը պետք է կարողանան ինքնուրույն իրականացնել իրենց ֆինանսների, գույքի կառավարումը
Հայաստան
Տարածքային կառավարման նախարարությանը օրենսդրությամբ վերապահված են մի շարք ոլորտներ, և բնականաբար ԵՄ-Հայաստան համաձայնագրում կան բազմաթիվ կետեր որոնք առնչվում են ՏԿԵՆ-ին։ Տարբեր ոլորտների ծրագրերը, որոնք իրականացվում են համաձայնագրի շրջանակներում, այս կամ այն կերպ առնչվում են համայնքներին։ Այս մասին այսօր «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցած «ԵՄ-Հայաստան համաձայնագրի կատարման ընթացքի գնահատում և վերլուծում» թեմայով մամուլի ասուլիսի ժամանակ նշեց ՏԿԵՆ համայնքային տեղեկատվական հոսքերի կառավարման բաժնի պետ Գարեգին Մանուկյանը։
Նրա խոսքով՝ համաձայնագրի հոդված 71-ը, որը վերաբերում է կենտրոնական և տեղական մակարդակում վարչական կարողությունների ընդլայնմանը, պետք է ծառայի քաղաքականությունների մշակման գնահատման և բուն իրականացման փուլերում այդ գործընթացներին։
«Սա ենթադրում է, որ պետք է ձեռնարկվեն քայլեր, որոնց շնորհիվ կընդլայնվեն ՏԻՄ-երի վարչական կարողությունները, և դրանք կծառայեցվեն հետագայում նրանց գործառույթները ավելի ռացիոնալ իրականացնելու համար։ Վարչական կարողություններ ասելով նկատի ունենք, որ ՏԻՄ-երը պետք է կարողանան ինքնուրույն իրականացնել իրենց ֆինանսների, գույքի կառավարումը, այն, ինչ կապված է վարչարարության հետ»,- նշեց պարոն Մանուկյանը։
Նրա խոսքով՝ այս հոդվածից ածանցվել է 2020-2021 թվականների համաձայնագրից բխող ճանապարհային քարտեզում մի կետ, որը անմիջականորեն վերաբերում է տեղական ինքնակառավարման ոլորտին, և որի իրականացման համար մենք աշխատում ենք։ Այդ կետը հետևյալ վերնագիրն ունի. «Վարչատարածքային բարեփոխումների շարունակություն, գյուղական համայնքներում ենթակառուցվածքների զարգացման ուղղությամբ ներդրումների իրականացում և կառավարման էլեկտրոնային համակարգերի ներդրում»։
Հարցին, թե այս կետից բխող որևէ օրենսդրական նախաձեռնություն մինչ օրս արվե՞լ է, պարոն Մանուկյանը պատասխանեց. «Առանցքայինը վարչատարածքային բարեփոխումներն էին, այսինքն՝ Վարչատարածքային բաժանման մասին և Տարածքային ինքնակառավարման մասին օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու այդ օրենսդրական փաթեթը, որն ընդունվեց այս տարվա սեպտեմբերի 25-ին. համայնքների խոշորացման գործընթացը իրավական օրենսդրության առումով իր կարևոր հանգրվաններից մեկին հասավ»։
Նրա խոսքով՝ այս ծրագրերի արդյունքում նախկին 502 համայնքների փոխարեն ներկայումս կա 79 համայնք՝ ներառյալ Երևանը։
Նրա խոսքով՝ համաձայնագրի հոդված 71-ը, որը վերաբերում է կենտրոնական և տեղական մակարդակում վարչական կարողությունների ընդլայնմանը, պետք է ծառայի քաղաքականությունների մշակման գնահատման և բուն իրականացման փուլերում այդ գործընթացներին։
«Սա ենթադրում է, որ պետք է ձեռնարկվեն քայլեր, որոնց շնորհիվ կընդլայնվեն ՏԻՄ-երի վարչական կարողությունները, և դրանք կծառայեցվեն հետագայում նրանց գործառույթները ավելի ռացիոնալ իրականացնելու համար։ Վարչական կարողություններ ասելով նկատի ունենք, որ ՏԻՄ-երը պետք է կարողանան ինքնուրույն իրականացնել իրենց ֆինանսների, գույքի կառավարումը, այն, ինչ կապված է վարչարարության հետ»,- նշեց պարոն Մանուկյանը։
Նրա խոսքով՝ այս հոդվածից ածանցվել է 2020-2021 թվականների համաձայնագրից բխող ճանապարհային քարտեզում մի կետ, որը անմիջականորեն վերաբերում է տեղական ինքնակառավարման ոլորտին, և որի իրականացման համար մենք աշխատում ենք։ Այդ կետը հետևյալ վերնագիրն ունի. «Վարչատարածքային բարեփոխումների շարունակություն, գյուղական համայնքներում ենթակառուցվածքների զարգացման ուղղությամբ ներդրումների իրականացում և կառավարման էլեկտրոնային համակարգերի ներդրում»։
Հարցին, թե այս կետից բխող որևէ օրենսդրական նախաձեռնություն մինչ օրս արվե՞լ է, պարոն Մանուկյանը պատասխանեց. «Առանցքայինը վարչատարածքային բարեփոխումներն էին, այսինքն՝ Վարչատարածքային բաժանման մասին և Տարածքային ինքնակառավարման մասին օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու այդ օրենսդրական փաթեթը, որն ընդունվեց այս տարվա սեպտեմբերի 25-ին. համայնքների խոշորացման գործընթացը իրավական օրենսդրության առումով իր կարևոր հանգրվաններից մեկին հասավ»։
Նրա խոսքով՝ այս ծրագրերի արդյունքում նախկին 502 համայնքների փոխարեն ներկայումս կա 79 համայնք՝ ներառյալ Երևանը։